mai 07, 2008

Piese triste

cand aud o piesa de dragoste (whatever this means, o sa explic in cuvintele care vine) imi tot vine un vers in cap :

"baga-ti toate casetele cu piese triste in cur
si o sa fii trista pana la lacrimi ti-o jur."

Nimic mai adevarat.
Nu sunt rau, nu sunt cinic, nu caut nod in papura, nu cred ca dragostea. sentimentul in sine este inefabil. mi-au demonstrat-o multi scriitori.
Nelamurirea mea este legata de beat (a se citi bit, nu fac apologia alcoolului...nu aici) si de cuvintele ce descriu tema abordata, concret :
-de ce toate au un ritm de parca i-ar fi murit interpretului/asociatiei etc, toate rudele, 3 vecini, vapoarele, masinile si tot ce mai detine in nume propriu si personal
-de ce intotdeauna cuvintele se refera la o situatie din trecut (ce mult te-am iubit, ce dor mi-a fost, un' te-ai dus, unde ai plecat, unde ai emigrat, te caut ) sau o relatie incheiata, plange dupa ala pierdut, intr-un fel sau altul (intoarce-te la mine, mi-e dor de tine, fara tine, vreau sa fiu cu tine...)

Adica de ce n-ar fi oameni buni, ritmul unei piese de dragoste cu sentiment, mesaj d-asta plngacios de cacat, de ce n-ar fi VESELE.
VESEL BAI NENE : IUUUU HHUUUU!!! TE IUBESCCCC, TE AM, TE TIN IN BRATE, vreau sa ma molestezi in costumul meu ghei din latex roz cu bratarile alea roz, cu bucile mele roz, da-mi sexul la inima!!!
URAAAAA, ce bine e cu dragostea asta and stuff!!!!
De ce toate sunt trizte bai nene? Vai mie, of inima mea (ficat, rinichi, splina, in fct de organul intern afectat , sa moara trei mii de tovarasi , sa nu am parte , sa fac plici (pune-ti ce vreti aici YO / bro / Man / auleoooo / dragostea mea / inlocuiti cu orice apelativ : FA, doamna/ donsoara / my love / asta de mi-ai luat mercedesu' / arabu meu preferat etc....).
De ce toate suna a cantece de jale?
Si apoi de ce tanguirea asta clisheu dupa 1 iubire pierduta? sunteti toti si toate nefututi? ne-fericiti ? toti stati langa unu/una care e urata si proasta si nu o iubiti?
Bai astia, daca dragostea este inseparabila de tristete, de jalnic, de lacrimi, de dor, de nefericire...da-o in poola mea de aici. Jucati-va ba pe calculatoare, apucati-va de sport nene, de olarit, de maturat, faceti ba altceva.
Nu va simtiti jigniti sa mergeti cu sotia si asta/consoarta/ea sa asculte o piesa ca asta, asea ceva jalnic, languros cu subiect de marea moarta, natura pierduta, iubirea furata? : ce 'zda matii tot te vaiti si te plangi fa-ptura gingasa?
Pai io te tine langa mine acilea futu-ti istoria matii, vars salariu regulamentar lunar in casa, iar tu boceshti nefericita si oftezi din buci si versi lacrimi dupa ala de l-ai pierdut?
Marsh la ma-ta si ia-l pe ala de tot il plange vaca aia in piesa iei, 'i-ar romantza a dreaq sa ii fie.
Asta cu tristetea si cu cacaturile astea, anusurile astea de canta asa ceva, e semn de maturitate?
Adica inteleg asa : toate piesele ce trateaza probleme curente ale societatii asteia gay in care ne balacim, care au mesaje privitoare la guvernare/conducere adminstrativa-sociala-politica, care lupta impotriva cenzurii, superficialitatii, ipocriziei, diferentierilor sociale bazate pe criterii gresite sau necinstite = muzica de dobitoci, golani, vulgari, needucati (educati fiind aia de o freaca in bicameral pe banii "golanilor", plevei).
On the contrary : clisheele de cacat, muzica la metru, playback-ul literar incanta, sunt acceptate, plate ca dracii da macar nevulgare si prin asta apreciate, vandute. Alea de apar pe scena in fuzte cat batistele, fara voce da cu tzatze, fara miscare si prezenta scenica da cu ruj din buze pana in buze si tot o freaca indiferent de anotimp cu iubirea pierduta si sentimentele....astea au FANI, sunt STARURI, sunt prezente la emisiuni urmarite de toti cretinii si dau sfaturi, ne incanta cu inteligenta covarsitoare si inteleciunea castigata prin mui luate in birouri stramte, sug pula sa scoata album si au fan cluburi.

Asia, america si inca 2 tarfe.

Niciun comentariu: