septembrie 21, 2007

Soferii, bucurestiul si lipsa de bun simtz.

Domnilor, suntem o tzara de dobitoci si-un pic

Se indoieste cineva de acest lucru?

Dobitoc egal om care este lipsit de inteligenţă sau de bun-simţ.

Ori noi suntem mai mult decat atat : suntem si rai si prosti, nu numai nesimtiti si lipsiti de inteligenta.

Insa compensam domnior, noi romanii compensam aceste lipsuri : prin incultura, tupeu, taranie, saracie, lipsa de civilizatie.

Cand mi-am luat permisul ma enervam, acum doar ma amuz. daca m-as enerva in continuare as fi un client fidel al sectiei agitati spitalul boli nervoase si glumeti din berceni. Ma uit pe strada si ma ingrozesc, ma uit in jurul meu si ma rusinez, particip la trafic si ...ma amuz.

Bunaoara, de dimineatza in drum spre birou : liber, ca la ora 8:30 in bucuresti, 15 minute intre un semafor si altul, semafoare aflate cam la 50 de metri unul de celalalt. Toata lumea grabita, nervoasa, prost imbracata, mototolita. nu stiam ca si barbatii se pot afla in zilele delicate, acum insa am certitudinea.

Mergem in coloana. Cel din fata mea s-a distantat 3 metri. Cel din spate ma injura nervos ca nu plec. Claxoneaza. Bag in viteza intaia si avansez inca 2 metri. Gata, acum cel din spate s-a linistit. Ba nu. Il claxoneaza pe cel din dreapta care incearca sa faca stanga si sa se bage pe banda noastra. Cel din stanga se da jos din masina. UUUps, a intrat soarele in nori...cel din spate, ala cu claxonul s-a linistit. Vrea sa traga pe dreapta sa isi stearga flegma de pe parbriz si sa isi tamponeze nasul spart. Cel din spatele lui il injura si il claxoneaza nervos.
Mai avansez 3 metri.o masina de pe o strada laterala incearca sa intre in coloana, ii fac semn sa se bage. Cel din spatele meu (acum altul, asta cu nasul intreg) ma claxoneaza nervos. zice ceva de rude. nu am inteles ce treaba are mama cu kestia asta insa, renunt repede sa ma mai gandesc.

Nu e singurul care are o problema cu mama. Se pare ca este o femeie cunoscuta deoarece cand incerc sa fac dreapta, altul imi mai trimite un mesaj tot despre ea. Gata, am reusit, am facut dreapta. Mai merg 3 metri. S-a pus rosu la semafor. mai multe masini trec...draceee cred ca sunt daltonist. La verde au trecut mai putine decat acum cand s-a pus roshu. S-a blocat intersectia. dau muzica mai tare pt a acoperii injuraturile si claxoanele. Trebuie sa imi schimb boxele pt ca astea sunt cam mici, nu reusesc sa acopar nimic. S-a pus verde. Nu am cum sa intru in intersectie pt ca este blocata de cei de pe sensul perpendiccular pe directia mea de mers, cei care s-a bagata in intersectie dupa ce s-a pus rosu. S-a schimbat in rosu semaforul.
Cativa ma depasesc nervosi prin dreapta. Ala din spate ma injura ca nu avansez. Ii fac semn ca este rosu. Imi face si el un semn. Apoi imi trimite un mesaj referitor la mama. Hmm, cunoscuta persoana. Ce or avea cu ea?

Vad un coleg pe bicicleta. inainteaza mult mai repede ca mine. S-a facut verde, intersectia este libera, plec dupa loc. Apare tramvaiul, blocheaza intersectia. Mare tramvaiul, nu ai ce sa ii faci. Dobitoc vatmanul, nu ai ce sa ii faci. Se pune rosu.Cei ce vor sa plece ma injura ca le blochez intersectia. pe tramvaist nu il injura. am mai zis...mare tramvaiul.

Mai inaintez 3 metri. Ala din spate ma injura...trebuia sa mai inaintez inca 1 metru. mai inaintez 1 metru. Ma injura ala din stanga de pe o strada laterala, incerca sa intre in coloana si eu l-am blocat. Opresc masina pe dreapta si ma hotarasc sa o iau pe jos spre munca.care loc de parcare? o urc pe trotuar. Ma injura unul de la etaj si imi spune ca este locul lui de parcare.
Mut masina. Ma injura altul si imi zice ceva de stergatoare si parbriz. Si de mama.Mut masina mai incolo. Un pieton nervos ma ameninta ca daca o parchez acolo mi-o zgaraie.

Gata, m-am hotart. O vand. Imi iau bicicleta. Ajung la birou. Colegul meu de pe bicicleta a ajuns de mult la birou. Ma saluta amuzat si ma intreaba daca nu vreau sa cumpar o masina. Il intreb daca da bicicleta....


Soferul buclucas.

Romanash.

Din nefericire.

Niciun comentariu: