martie 29, 2011

Romania - Luxemburg

Am vazut in seara aceasta, meciul dintre Romania si Luxemburg : nimic interesant, ai nostri au jucat ca 11 cizme la un loc. Ca pe maidan, fara nici un fel de tragere de inima. Nu am vazut nici o combinatie frumoasa, nu am vazut macar 2 pase reusite.
Dupa ce comentatorul, mi-a relatat vreo 15 minute, statistici despre valoarea in bani a echipei noastre, raportata la echipa luxemburgheza, ma asteptam sa vad un spectacol total al nationalei romaniei. Sa vada ochii mei diferenta de la 54 de milioane la 3.5 milioane de euro, sa vad unde se reflecta valoarea jucatorului roman, de 17 milioane de euro in raport cu intreaga echipa a lor, evaluata la 3.5 milioane.
In zadar am cautat, nu am vazutara nimic.
Ma asteptam sa se joace cu ei, sa vad driblinguri, sa vad pase, sa vad marii nostri atacanti cum trec de aparatorii lor, sa vad...ceva.
Nu am vazut decat 11 manelisti cum nu aveau chef de joc si cum la un moment dat erau dominati pe teren, de nationala unei tari cu 500.000 de locuitori si o suprafata de 2500km patrati, aflandu-se in cele mai mici 30 de tari din lume.

Ce m-a uimit insa, a fost judecata comentatorului : la golul 3 al nationalei noastra, comentatorul declara cu emfaza, ceva de genul : "nah, ca le-am aratat acestei echipe formate din amatori, o echipa avand in componenta barmani, lucratori in asigurari sociale, asistenti, anumatori."

Iarta-ma dragule, dar macar aia fac ceva util : muncesc!
Astia ai nostri, se joaca cu basica, sunt manelisti, castiga niste bani nemeritati, ce nu se reflecta in tehnica lor de joc, in cheful lor de joc ori sau in orice altceva.
Asa ca as prefera sa vad petardele din echipa nationala, ca sunt animatori, asitenti sociali sau barmani.
Oricum joaca la nivelul ala.
Doar pretentiile sunt mult peste acest stadiu.
Asa ca nu inteleg de ce comentatorul nostru, exprima cu sens vadit peiorativ, faptul ca aia erau amatori si, pe langa faptul ca joaca fotbal, mai faceau si ceva util.

Faptul ca meciul s-a terminat 3-1, in favoarea nationalei noastre, din punctul meu de vedere, nu inseamna nimic : am avut noroc, rezultatul nu a fost reflectat in jocul romanilor.

Fotbalul la romani, m-a scarbit in ultimii 15 ani, asta este motivul pt care probabil urasc atat sportul asta cat si microbistii.
Un sport dominat de ciori, coruptie, anti-talent, spagi, mizerie umana.
Si mai este ceva : aia, luxemburghezii, joaca cel mai probabil din dragoste pt sport.
Astia ai nostri, cu care ne mandrim, joaca exclusiv pt bani, reflectati in tarfe, masini si probabil o casa mai de basini.
As fi curios sa stiu cate echipe am mai avea si cati jucatori de fotbal, daca ar trebui sa joace exclusiv de placere si sa aiba un salariu de 2000 Ron lunar.

Acum imi dau seama ca sunt aberant : cum ai putea sa ceri componentilor echipei noastre, sa mai faca si altceva inafara de fotbal? Mai stiu sa mai faca altceva? Din nefericire insa nici fotbal nu stiu sa faca.

Piele.

Niciun comentariu: