noiembrie 14, 2015

Pentru ca Lego

Le-am aratat eu celor de la Lego cum sta treaba. Ca sa se invete minte, sa mai produca ei astfel de jucarii.
De cand am inceput hobby-ul asta, care presupune ca astia mici isi aleg jucarii si eu platesc, desi as prefera sa fie invers, am devalizat norielul.
Mi s-a parut mie la un moment dat, nu stiu de ce, ca decat sa se joaca cu pusti si pistoale, cu masinute si cu papusi, este mult mai bine sa se joace cu piese de Lego si sa construiasca tot felul de chestii.
Iar ei s-au conformat, drept care am tot cumparat.
De la Lego Duplo (au piesele mai mari si cand erau micuti, le era mai usor sa le infiga...) si pana la Lego City, de la Lego Ninjago si pana la Lego Star Wars (asta a fost tot vina mea pentru ca i-am lasat sa vada star wars si cand au inteles ca exista si lego pentru treaba asta, nu am mai avut scapare), trecand bineinteles prin etape intermediare, de genul Lego ChimaLego Friends, asta a prins mai mult la fetita si mai deloc la baiat.

Colectiile sunt tari si calitatea este ok, in sensul ca si acum dupa 6-7 ani, nu exista nici macar o caramida lego, stricata. Exista multe pierdute ce-i drept si foarte multe amestecate insa de stricat nu prea are ce sa se strice la ele.

Bineinteles ca a cuplat si familia si chiar si prietenii s-au bagat in treaba asta, dupa ce am avut surprize de genul: vine omul cu cadoul de ziua lor, ei se uita in punga de cadou si exclama dezamagiti "aaaa, nu ne-ai adus Lego?". Drept care oamenii au invatat, ori aduci Lego, ori stai aiurea cu cadoul in mana la usa si te rogi de ei, sa ia punga cu jucarii ca sa poti intra sa bei si tu o bere....cam penibil, dar nu e vina noastra, nu este ca si cum i-am fi invatat asta.

In momentul asta, cam toata casa este plina: avem lego sub pat, sub pat, sub pat (nu sunt balbait insa avem sub patul nostru, al fetitei si al baietelului), sub canapea, in dulapuri, comode, sifoniere, in boxa, sub mobila mai sus amintita, deasupra aceleeasi mobile si desigur imprastiate prin casa, pe birou, in sufragerie, birou etc.

Desigur ca numarul de colectii, a crescut exponential, pt ca mos craciun, mos nicolae, mos bunicii, mos bunicile, mos prietenii, iepurasii, de ziua copilului, de F.B., de premii, pentru faptul ca  au fost cuminti, pentru faptul ca nu s-au batut foarte rau sau cateodata doar pentru ca au terminat tot de mancat din farfurie....inseamna Lego.

Colectia este impresionanta si sunt sigur ca The Lego Group se ingrozesc la gandul ca noi le-am cam donat asa de vreo juma de masina.

Avem:

  • Hero-factory
  • Technic (foarte tari astea, recunosc ca ma joc cu ele, probabil mai mult decat ei, cea mai misto colectie de lego pe care am vazut-o ever)
  • Creator (astea sunt asa, de copii mai mici, cam de 3-5 ani, acum nu prea se mai joaca cu ele, multe le-am facut si cadou, ca si Mixels
  • Jurassic world
  • Architecture astea mia mult ma-sa le-a luat ca probabil o excita ideea ca si astia mici vor esua lamentabil ca si arhitecti...
  • Lord of the rings - astea sunt foarte misto, daca v-a placut seria LOTR, chiar sunt dragute.
  • Disney princess - no comment, nu prea sunt genul meu....fiimea insa a fost inebunita dupa astea
  • Bionicle - superba colectia, este preferata fiului meu
  • Elves - sunt de copii mia micuti si oricum nu am decat 1 singur set
  • Speed Champions - cu astea se joaca mai mult tata, sau se juca cand avea rabdare. Cea mai tare din colectie, este asta, m-a costat multicel insa...a mai constribuit si mosul cu bani, cu sacul, si-a dat drumul pe horn...d-astea.
Care e morala? Nu e nici o morala, sunt insa pana la urma multumit cand ii vad ca se joaca cu astea si nu au dat-o in barbut, poker pe dezbracate etc.



Niciun comentariu: